17 תשובות
שיהיו גזענים כמה שבא להם זה לא מזיז לי את האצבע ברגל
ספאם רע אחי
אבל גזענות למרוקאים הייתה תמיד. וגזענות זה לא דבר טוב
שואל השאלה:
הבעיה שיש הרבה מרוקאים אחרים שזה מזיז להם ונפגעים מאוד אפילו מזה^^
אנונימי
לדעתי גזענות לגבי עדות ספציפיות זה פחות טוב
שואל השאלה:
^בדיוק, כשנתפסים על עדה ספציפית אז זה נהיה נרחב וכולל
אנונימי
ברוך שעשני מרוקאית
אמן ברמות^
כולם קנאים זה מובן
אנונימית
מסכימה^
בתור מרוקאית, אפשר להבין אותם (הבבונים האלה גזענים אפילו אליי כי אני לבנה)
שואל השאלה:
im just a girl69 למה ככה?! לא צריך להכליל כל דבר אם לא מרוקאים אין בארץ אוכל נורמלי!!!!
פשוט בעד שיהיה גזענות לכולם, נמאס למחזר בדיחות על אתיופים ורוסים מיצינו, צריך לצרף עוד עדה למעגל הגזענות חחח


עריכה: סליחה יצא לי היטלר קצת:/
אנונימי
בסדר אז מקומם במטבח
תימנים זה הדבר הגדול הבא
סליחה אבל הם באמת מעצבנים
דעה לא פופולרית: גזענות היא לפעמים מוצדקת
לדעתי זה מזעזע אבל לכל אחד שום עדה לא צריכה לחוות את זה וזה לא נכון אגב מה שכתבת הם חוו גזענות ובגדול בעלייה למדינה
שואל השאלה:
^לא רק הם, אבל הם היו השנואים ביותר מכל עדות המזרח, נגיד עד היום את תראי רק צעירים וילדים מרוקאים ותימנים גאים בעדה שלהם בעוד שצעירים מעדות מזרחיות אחרות פחות,
גם סתם לידע כללי הם היו נתפסים שחורים יותר מכל עדה מזרחית אחרת (חוץ מתימנים שהיו ועד היום שנייה מלהיות אתיופים) , אז נתפסו עליהם חזק
אנונימי