4 תשובות
לא יודעת זה פשוט נוראי
לצערינו זה לא רק בקייפופ זה בכל דרום קוריאה, הסטנדרטים שם פשוט לא נורמליים
לא יפסיקו, הסטנדרטים בכללי באסיה קיצוניים
אנונימית
לא יפסיקו לעולם, וזאת הסיבה שאני כל כך שונאת את זה.. תעשייה נוראית
אנונימית