6 תשובות
יש כאלה כן
אנונימית
כן, לא הייתי רוצה לגרום למישהי להרגיש לא בנוח. היה לי קשה לחיות עם עצמי
שואל השאלה:
אז אם אני מפחדת לפגוע בו והוא מפחד לפגוע בי, איך מתקדמים?
אנונימית
אני שנאתי את זה שהצד השני לא יזם כלום. הרגיש לי כאילו אני עושה הכל.
אני תמיד אומרת שינסה, ואם זה יגרום לי להרגיש לא בנוח או לא נעים אז אני אגיד לו.
זה באמת עניין של ניסוי וטעיה, ואם אף אחד לא יקח את הסיכון אז כנראה שזה לא יעבוד
אחריי שנה אם הוא לא יוזם כן הייתי עושה שיחה בדרכ זה מדובר על ההתחלה שעוד לפני שאתם ביחד רשמית או בחודש חודשיים הראשונים
אפשר לנסות ולראות אפשר לשאול לתקשר על זה פשוט אם הוא פוחד לנסות כי הוא לא רוצה לגרום לך להרגיש לא נעים זה הגיוני הוא מחכה לידיע שאת רוצה את זה ולא רק שזה לא יפריע לך ולא לגלות שזה הפריע רק אחרי שזה קרה. תלוי בקשר כמה פעמים נפגשתם ואם אתם מרגישים בנוח אחד אם השניה
אנונימי