8 תשובות
זה מרגש אני מרגישה אהובה וחשובה
מוזר נראלי
תלוי מי
וואו. לא חושבת שיש משהו שגורם לי להרגיש טוב יותר מזה וזה מחזיק אותי לכל היום אם לא לימים שאחרי זה. כאילו תלוי מי כן
מאוד משנה ממי זה מגיע. אם ממישהי שאני מאוד רוצה שתגיד לי אני אוהבת אותך, ואני רוצה להגיד לה שאני אוהבת אותה אז זה ממש מרגש.
פרפרים בבטן
לא התרגשתי כי לא אהבתי בחזרה
תלוי מי אומרת

אם אני אוהבת בחזרה כאילו "זוגיות"
אז זה הרגשה נעימה כזאת ופרפרים

אם אני אוהבת בחזרה בתור "חברות" כאילו שזה חברה שלי לא בת זוג.
אז זה הרגשה טובה בלב

אם זה סתם מישהי אז לא ארגיש כלום