5 תשובות
אל.
ברגע שאמרת שהוא חבר טוב של האקס שלך זה לא משהו שעושים גם אם הוא בעניין, אל תשימי אותו בסיטואציה כזאת.
שואל השאלה:
בדיוק
אני גם מאמינה בזה אבל אני והוא היינו מלפניי המון זמן ולקצת זמן וסיימנו בטוב ואין בנינו קנאה או משהו
ואם להיות אמיתית אני לא אגיד כלום בכל מקרה בעיקר בגלל זה
ושוב בעייני אם זה היה הפוך לא היה לי אכפת שהוא יהיה עם חברה שלי בכנות
אבל לא יודעת
אנונימית
אז תאמיני לי שהאקס יקנא וישנא אותך וכנראה החברות שלהם תשרף בגללך, את לא רוצה להיות במקום הזה.
מבין את הרגש והרצון אבל יש באמת קווים שלא עוברים לא משנה מה
שואל השאלה:
כן ושוב בגלל זה לא אעשה כלום כי לא מוכנה להיות זאת שתהרוס משהו
למרות שבעיניי הם לא יריבו על זה יותר מידי
אבל למה שהוא יקנא וישנא אותי
אנחנו היינו ביחד לפניי שנה ונפרדנו בטוב ואני לא חושבת שיש על מה לכעוס כי ממשיכים הלאה בחיים
אם היה עושה לו טוב להיות עם חברה שלי לא הייתה לי בעיה
אני ככה או ככה לא אעשה צעד אבל אם יהיה משהו בנינו זה יהיה עד כדי כך רע?
אנונימית
לך אולי לא תהיה בעיה, לרוב האנשים תהיה.
וזה לא משנה גם אם נשארתם חברים טובים ואין ביניכם טינה, זה פשוט משהו שלא עושים, זה כמו חוק לא כתוב