15 תשובות
לכתוב
ככה אני יכולה לכתוב מגילות כעס כאלה
וזה עושה לי סיפוק
במציאות
רק אם זה בקטע חברי, סתם לריב לא אוהב
בלכתוב. אפשר לחשוב מה להגיד ולא להגיב בזמן אמת
לא, לא נהנית לריב
במציאות
אם יש סיבה טובה
אנונימית
לא זה ולא זה
אין לי עצבים מיותרים
לא
אין לי עניין או סיפוק בלריב
יש בזה סיפוק מסויים אבל זה עושה לי אנרגיה שלילית
במציאות יש יתרונות וגם בכתיבה יש יתרונות
אבל במציאות יותר מרגש, חד משמעית
שניהם
שונא לריב.
אוהב שנעים!!
אני ממש אוהבת לריב, גם במציאות וגם בכתב. תלוי מתי, לכל אחד יש את היתרונות שלו
מציאות - ביטחון במילים שלך ושפת גוף עוזר לשכנע את הצד השני + יותר קל להראות לו שאני לא שמה עליו ואני כאן רק להסביר לו איך הוא טועה ואני צודקת
כתב - הוא לא יכול לראות אם אני לא בטוחה במה שאני אומרת, יותר קל לאשר מידע כי בשיחה במציאות אני לא יכולה לשלוף גוגל לאמת את המידע. ויותר קשה לו לראות אך אם אני מתעצבנת מה שממש מוריד את האמונה שלו במילים שלי
שואל השאלה:
^אוי סליחה שלא עשיתי לך פרח