4 תשובות
אני מאמינה שכולם היו מעדיפים במציאות
קשה לי לסמוך על האינסטגרם אז מציאות
מציאחת
הפוך, מסך המגע לעולם יגע לכם בלב, אין כמו להכיר פנים מול פנים
באותו הנושא: