6 תשובות
כי בלי למצוא הנאה, קל מאוד לאבד תקווה
כי יום שעובר לא חוזר
כי החיים זה לזמן מוגבל וצריך להינות מהם כמה שאפשר
איזה משפטים יש לי לאחרונה וואו
בשביל להרגיש חיים,
אדם לבד יכול להרגיש בדידות עצומה ועוד הרבה דברים נלווים לזה. הנאה בריאה עוזרת להוציא את הבן אדם מהרגשות האלו, לפתח את עצמו, להרגיש חי, אפילו אם זה לבד.
אדם לבד יכול להרגיש בדידות עצומה ועוד הרבה דברים נלווים לזה. הנאה בריאה עוזרת להוציא את הבן אדם מהרגשות האלו, לפתח את עצמו, להרגיש חי, אפילו אם זה לבד.
כי החיים כאלה שבריירים, רגע אחד אנחנו בשיא שלנו רגע אחר כך אלוהים יודע איפה נהיה.
וחס וחלילה שלא נדע, באמת, אבל אם יגיע יום שלא נוכל עוד לעשות כל מה שרצינו לעשות ונהיה מוגבלים אנחנו נתחרט על הזמן שבזבזנו כשאנחנו בריאים ושלמים.
תסתכלו סביכם, תלכו לבתי חולים תראו את כמות האנשים שהיו עושים הכל בשביל לעמוד על 2 רגליים ולהגשים את עצמם.
אז אל תחכו לאף אחד, אל תפעלו על פי דעות של אנשים, תגשימו את עצמכם ותטרפו את העולם!
וחס וחלילה שלא נדע, באמת, אבל אם יגיע יום שלא נוכל עוד לעשות כל מה שרצינו לעשות ונהיה מוגבלים אנחנו נתחרט על הזמן שבזבזנו כשאנחנו בריאים ושלמים.
תסתכלו סביכם, תלכו לבתי חולים תראו את כמות האנשים שהיו עושים הכל בשביל לעמוד על 2 רגליים ולהגשים את עצמם.
אז אל תחכו לאף אחד, אל תפעלו על פי דעות של אנשים, תגשימו את עצמכם ותטרפו את העולם!
באותו הנושא: