5 תשובות
אם זה מישהו חרדי שבוחר להתגייס זה לא אכפת לי לדעתי הוא כמו כולם אבל עם זה חייל עם בעיה רפואית כלשהי ובכל זאת בוחר להמשיך להלחם לדעתי הוא גיבור
אנונימית
תאמת לא חשבתי על זה ככה יש בזה משהו
אנונימית
את שניהם. זה שיש להם פטור ובוחרים להתגייס זה נחמד והכל אבל לא אומר שהם עושים יותר מאלה שהתגייסו ללא פטור. זה כן מראה על נחישות אבל
את כולם
תחשבי שבנאדם חרדי היה צריך ללכת נגד כל הזרם שהוא נמצא בו לגלות מודעות שאין לרוב האנשים ולקחת החלטה כזאת למרות שהוא לא התחנך על זה כל החיים שלו ולפעמים גם התחנך להיפך מזה יש בזה משהו ראוי להערכה
באותו הנושא: