התחברות
הרשמה
אני הןלכת שבוע הבא לבקר מורה ישנה שלי ולא יודעת מה לעשות
כאילו אני נכנסת בשינור שגם בן דוד שלי לומד איתה אבל כאילו מה לדפוק ולהגיד שלום לתת לשניהם חיבוק וללכת זה מרגיש לי מוזרר
אני גם הולכת לבד כי אחרים לא למדו איתה ולא רוצים לבוא
4 ביוני 2026, 11:48
מורים
יסודי
איך להתנהג
מה לעשות
עזרה
תשובה אחת
הכל טוב פשוט תגידי שלום וחיבוק
T
Tamar-
באותו הנושא:
המורה שלי באה לבקר אותי באשפוז
זה מוזר שהמורה באה לבקר את כל אחד בבית?
לדעתכם זה מטריד לבקר מורה אהוב בבית ספר אחר שהוא עבר אליו (עזב את שלי)?
בחופשה של שבוע אני יכול להספיק לבקר בכל המקומות האלה?
קרה לכם שאחרי שעליתם לתיכון והלכתם לבקר ביסודי, המורים ביסודי לא זכרו אתכם?
יש לנו מורה שהיא חולה כבר שבועיים. כדאי לשלוח לה הודעה ולומר לה שאנו אוהבים אותה, ולשאול אם היא רוצה שנבוא לבקר
המורה שלי באה לבקר אותי מה לעשות?!
יש מישהו בנטפליקס שמבקר בבתי כלא בעולם וזה וישן שם שבוע ומספר וזה
זה סבבה לבוא לחטיבה לבקר את המורה שהייתה לי בכיתה ט?
מותר לי ללכת לבקר בבית ספר הישן שלי?
איך אפשר להתמודד ולחזור לעצמי אחרי שאני שבורה ומדוכאת אני לא ישנה טוב יותר משבוע +-