התחברות
הרשמה
כשאני שמה מצב טיסה אם התקשרו עליי זה יהיה לי רשום אחר כך?
3 ביוני 2026, 14:29
טיסה
מצב טיסה
טיסות
הודעות
חו"ל
2 תשובות
כן
M
MarvelGirl
כן
ד
דבש 21
באותו הנושא:
התקשרו אלי מ 007 מה זה אומר מאיפה התקשרו עלי?
התקשרו אלי מהעבודה ולא עניתי בטעות זה יהיה פאדיחה אם אני אחזור אליהם?
יהיה טיסה מעלנו ביום ההצמעות השנה?
התקשרו עליי ממספר לא מזוהה.. כנסו
יש לי טיסה ביום חמישי נראלכם יהיה טיסה?
אם אני עושה מצב טיסה כשאני לא בטיסה
מי שלא עלה על טיסה שאיחר אליה יצטרך לשלם שוב על כרטיס טיסה?
אני מה זה גאה בסבא שלי הלוואי עלי להיות כמוהו כשאני יהיה בגילו
כשאני וחבר שלי מיתנשקים וכאילו אני עליו ... ועם חבר שלי יהיה מעליי זה יהיה מוזר או שבדרך כלל הבת מעל הבן כשמיתנשקים?
התקשרו עליי וניתקו מייד ואני לא יודע מי זה זה ספאם?
תגידו יש טיסות כרגיל? טיסה לעוד שבוע יהיה ?