3 תשובות
אומנם אני לא עונה לשאלה אבל זה ממש מרגש אותי שאת גאה בסבא שלך משום מה, לי אישית אין סבא אבל זה כל כך מרגש אותי שכתבת את זה וזהו
אנונימית
אני מבינה אותך, גם סבא שלי הכי אנרגטי בעולם (שיפץ את הבית שלהם, שלוש פעמים, לבד :)) ואני גם גאה בו:)
זה תכלס רק לשמור על כושר ואכילה בריאה
תתחילי לעשות ספורט כמוהו ולאכול בריא וזה