7 תשובות
כמובן
אנונימי
לא , אם זה לא מוצא חן בעינייך פשוט לא אבל אין סיבה אמיתית בעיניי זה בסדר תלוי באיך שאתה רואה אתז זה
אם זה מפריע לך אז בסדר
אנונימית
לדעתי כן אתה לא נמשך לזה אתה לא חייב להיות איתה, אבל כל עוד אתה לא אומר לה שזאת הסיבה ופוגע בה
כל פסילה היא לגיטימית אם זה מפריע לך
אז כן
אז כן
לדעתי כן
לי זה מפריע אז אני מבינה למה לחחח
לי זה מפריע אז אני מבינה למה לחחח
לדעתי כן אבל גברים זה קשה לטפל בזה למשל אני עושה שעווה בפנים ולייזר בגוף אז תנסה להבין אותה קצת ולדבר איתה
באותו הנושא: