12 תשובות
שואל השאלה:
אחלה תשובה
אפל
אפל..
שאלה שכבר מצתה את עצמה
אפל
סמסונג בפער.
אימוגים סמסונג כי זה הרבה יותר מצחיק ואותנטי
אפל
סמסונג מכל בחינה אפשרית אפילו המצלמה כבר יותר טובה מאפל, כל מה שיש באפל זה סמסונג בהסוואה כי אפל מבקשים מסמסונג שיכינו להם מסכים וכדומה, כל פיצ'ר "חדש" באפל קיים מזמן בסמסונג, איכות סוללה יותר טובה ומחזיק להרבה זמן
בכללי איכות אחרת לגמרי בפחות מהמחיר של אפל
כל אחת מהחברות מצוינת בתחומה, אבל זה כבר לא משעמם?

מכשיר חדש דנדש עכשיו דווקא יש לשיאומי, מסדרת ה-17t. טעינה מהירה, מצלמה מטורפת ומעבד קטלני

הם נתנו שם דגש רציני על הצילום המקצועי שלהם ועוד המון פיצ'רים
בסוף זו שאלה שכל אחד מספר מהעדפות שלו. גם סמסונג וגם אפל חזקות.
אבל אם כבר מדברים על מכשירים חדשים ובאמת שווים, שווה לבדוק את החדש של שיאומי, 17t, יש כל מיני סוגים עם כל מיני נפח זיכרון.
הם נתנו שם דגש רציני על הצילום המקצועי שלהם ועוד המון פיצ'רים