16 תשובות
תופעות לוואי
אנונימי
שואל השאלה:
זה קורה כמעט כל פעם אבל.
זה סם
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל למה זה משפיע ככה?
ריטלין מגביר פעילות של דופמין ונוראדרנלין במוח, מה שיכול לגרום לך להיות יותר פתוח, חברותי ודברן.
שואל השאלה:
סוף סוף הסבר תודה רבה לך ^
:)
שואל השאלה:
הפריזמה קשור לזה?
בהחלט יכול להיות.
היא יכולה להפחית חרדה ועכבות אצל חלק מהאנשים, וכשמשלבים אותה עם ריטלין, חלקם מרגישים יותר פתוחים, משוחררים ודברנים.
שואל השאלה:
בדיוק זה הזיה כי עם רטלין סליחה אני בכלל לוקח אטנט לא רטלין כי הייתי אלרגי לרטלין וזה מוזר כי זה אמור בכלל להשתיק אותי ושלפני שלקחתי פריזמה זה לא היה ככה אז כנראה זה תופעת לוואי מוזרה בין שתיהן
יכול להיות שהפריזמה מפחיתה עכבות וחרדה, ולכן עם אטנט אתה מרגיש יותר פתוח ודברן מבעבר. כדאי לספר לרופא אם זה שינוי משמעותי.
שואל השאלה:
באמת חייב לספר לפסיכאטר על זה כי זה קורה כל פעם זה בעיה זה לא אמור לקרות?
לא בהכרח. אם אתה פשוט נהיה יותר דברן, פתוח וחברותי, וזה לא מפריע לך ולא גורם לבעיות, זה לא בהכרח סימן שמשהו לא תקין.
אבל כן כדאי להזכיר את זה לפסיכיאטר בפגישה הבאה, במיוחד אם זה שינוי קבוע שהופיע אחרי שהתחלת פריזמה או שילבת אותה עם אטנט. אין צורך להילחץ מזה, אבל טוב שהרופא המטפל יכיר את ההשפעה הזו אצלך.
שואל השאלה:
תודה
:)
כי זה משפיע עלייך בדרך שאתה יותר רגוע זה סוג של סם כמו לדוגמא שאתה שיכור אז אתה אומר אמת כי אתה לא מפוקס אז לשניהם יש השפעה פסיכולוגית עלייך וגם על הביטחון שלך .