7 תשובות
שואל השאלה:
^^כן אני בטוחה שזה מהרטילין אתמול הייתי בזומים לא לקחתי ריטלין וישנתי שנצ ואני ישנה כל יום שנצ פיזית כל יום ובשלושה ימים האלה שחזרתי לריטלין אני פשוט לא נרדמת.
אנונימית
אז אולי תחליפי כדור? את יכולה להחליף לאטנט. את בטוח לא יכולה בלי שנצ?
פעם לקחתי היום אני מעדיפה שיעיפו אותי מהבית ספר והעיקר לא לקחת אבל כן זה עושה נדודוי שינה
האמת שלא זה לא משפיע לי על השינה.. את בטוחה שזה מהריטלין?
לוקחת כבר 4 שנים וגם לי זה גורם לבעיות שינה לפעמים. אני מקבלת ויואנס, שאמור להשפיע ל14 שעות..
השיטה שלי זה לשים שעון מעורר ל4 בבוקר, לקחת כדור ולחזור לישון, ואז אני קמה רעננה ונמרצת
ויויאנס הכי טוב
שואל השאלה:
בסוף כי ישנתי שנצ אל תדאגו נרדמתי אחרי האזעקה שהייתה במרכז
אנונימית