6 תשובות
קודם תיאוריה
יש הרבה מורים שלא יקחו אותך אם לא עשית תיאוריה
תלמד כמו שצריך פעם אחת ותעבור את זה
קודם שיעורי נהיגה
שואל השאלה:
אין אבל זה קשה אני לא יודע מה לעשות הם נותנים שאלות ממש ממש קשות
אנונימי
קודם שיעורי נהיגה ואז גם לדעתי יהיה לך קל יותר לעבור תאוריה כי את לומדת בשיעורים גם זה
אנונימית
שואל השאלה:
ההורים מתעקשים איתי על קודם לעבור תאוריה ^
אנונימי
קודם תאוריה
אם תגיע לשיעור העשירי ועוד לא עברת אתה סתם תצטרך להפסיק עד שתעבור, עדיף קודם לסיים ואז לעשות שיעורים רצוף