5 תשובות
שואל השאלה:
אחרונה*
ממש לא
אל תשקיע כסף זהו נשאר לך עוד שנה זה כלום
אנונימי
לגבי שנה אחרונה אני לא בטוח, אני כרגע ביב ומכיתה ט אני משתמש בטאבלט כדי ללמוד, אם לא עולה לך כלום לך על זה
אני משתמשת בזה לכתיבה, וכשאני לא אז אני משתמשת בזה כמו צד שני. נגיד אני לומדת משהו ולא רוצה להחליף כל הזמן בין כרטיסיות במחשב או לחלק את המסך