61 תשובות
מוריד
אפילו לדימה יש גבול
למה שמשהו יקלח וילביש את חברה שלו
לא
לא.
באיזה קינק נתקלתי?
{;
פחות הקטע שלי
לא
אני יוצא עם אישה ולא עם כלב או תינוק
אנונימי
אני בת אבל זה נשמע לי כמו תינוק
אנונימית
לא זה קצת כמו לגדל תינוק
אנונימי
שואל השאלה:
אם היא בדיכאון עמוק הכוונה..
אנונימית
אם היא בדיכאון עמוק הייתי דואג להוציא אותה מזה לא לעודד את זה
חשבתי על האופציה הזאת, שמעי לכל אחד יש את המקס של כמה הוא יכול להביא גם מעצמו כל אחד עובר בעצמו, הייתי נותן מעצמי אבל לא הייתי מצליח לתקופה ארוכה לעשות את כל זה
שואל השאלה:
באיזה קטע חשבת על האופציה אם אפשר לשאול
אנונימית
כן כל עוד זה לא מוגזם
שואל השאלה:
ומזה מוגזם?
אנונימית
יעני התכוונתי שחשבתי לרגע שלזה התכוונת שזה מתוך תמיכה בדיכאון ולא סתם לקלח אותה
אעזור לה כל עוד זה לא מוגזם וכל עוד זה בר תיקון
ויש רצון ונכונות לתקן את המצב
שזה ממש לקלח ודברים כאלה אני לא תאילנדית אבל אני כן אדאג לה
שואל השאלה:
אוי בטעות נתתי 2 פרחים למרות שזה אותו אחד ולא עושה כלום זה היה כי הצחקת אותי לא נורא
אנונימית
אם היא בדיכאון?
חשבתי היא נכה או משהו
חח חח חח
שואל השאלה:
אני מתכוונת בימים של דיכאון חזק יותר שקשה לעשות פעולות פשוטות לא משהו קבוע יום יומי
אנונימית
אין לי בעיה עם זה איזה פטיש שלה אני זורם אבל יומיומי לא.
כן אם זה מה שיעזור לה ברור
אני כן מסכים שאני צריך לדאוג לבת זוג שלי כדי להראות דאגה, אבל לא ברמה כמו שלתינוק אמיתי כן..

כן לצאת איתה לבלות איתה זמן, כן להסיע אותה למקומות שהיא אוהבת כשיש לנו זמן להנות ביחד, אבל להלביש אותה זה כבר יהיה סתם מצחיק, אם זה בשביל הקטע מצחיק כי היא רוצה שאני אעשה איתה דברים מצחיקים ומוזרים (כמו ששאר הזוגות אוהבים לעשות את זה בדרכים אחרות) אז זה בסדר
כן
יש דבר כזה בתחום הbdsm יותר מזה אי אפשר לענות פה
אם זה חלק מבעיה שיש לה ואני סופר אוהב אותה כן הייתי מוכן לעשות את זה בשבילה
סליחה לא ידעתי שזה קשור לדיכאון, מתנצלת.
עדיף לך קודם לטפל בעצמך ולהיות בטוחה בעצמך מבחינה נפשית לפני שאת מכניסה מישהו לחיים שלך, כי מה שיקרה זה שתתחילי לפתח בו תלות וזה לא בריא לשניכם ויהיה לך הרבה יותר קשה לצאת מזה
לא מצטערת זה חולני מדי
אני בת אבל עם אני אוהבת את אותו בן אדם מאוד, ברור שכן. כי לפני המצב הבריאותי שלו הוא בן אדם נקודה. כמובן שיש אנשים שיותר
יהיה להם קשה עם זה אבל יש אנשים שזה דבר שולי בשבילם.
אהובה, ראיתי שרשמת שאת בדיכאון/ חווה תקופות של חוסר תפקוד ממשי..
אומרת את זה באמת מאהבה- ממליצה לך קודם כל באמת לדאוג לעצמך, להבין מה מעורר בך את זה ואיך אפשר להתמודד עם זה (לקחת עזרה מקצועית אם צריך).
זוגיות היא פחות במשוואה במצבים כאלה. את צריכה להרגיש טוב קודם כל בזכות עצמך, כי בסוף אף אחד ושום דבר חיצוני לא יעשה את זה במקומך. או שגרוע מזה- את תפתחי תלות בבן אדם אחר, ובכלל כשילך בסופו של יום אז זה רק יחמיר במצב.

אני יודעת שזה בטח נשמע מעצבן ומפחיד מה שאני אומרת, אבל באמת שזה מדאגה ויש דרכים לפתור את זה ❤
לא זה ממש מוזר לדעתי
הכוונה בקטע רפואי ? נפשי ?
אנונימי
יש המון כאלה הם פשוט לא אומרים ואני אומרת כי אני מכירה כאלה
אנונימית
אם בן הזוג שלך היה בדיכאון היית עושה את זה? או שהיית מנסה להביא לכך שהוא יקבל טיפול?

בתור מישהו שעבר דיכאון והחלים ממנו, להתייחס אלייך כמו תינוקת זה לא יפתור את הדיכאון, הייתי מעודד אותה ללכת לפסיכולוג כדי שהיא תוכל לצאת מהמצב הזה

אם הייתי רוצה מישהו שמטפלים בו כמו כלב, יש לזה פיתרון הרבה יותר פשוט (לאמץ כלב)
תגידי לי מה את מלטז יחיה בסרט
אמ
לא?
אני אישית כן
שואל השאלה:
לגבי השאלה שלך אם הבן זוג שלי היה בא אליי ואומר לי תקשיבי ניסיתי הכל כדי לשפר את החיים שלי אבל אני ממש עייף נפשית ואני בדיכאון מלא זמן תוכלי היום לעזור לי ולדאוג לי קצת יותר אז נראלי שכן
זה כזה שונה מלהתקלח ביחד?
אנונימית
לא.

תקשיבי אני בטוח שרוב הגברים לא היו רוצים.

קשוח את צריכה להבין אנחנו בקושי מטפלים בעצמנו
למה שמישהו שמכבד את עצמו יצא עם תינוקת מגודלת וסיעודית?
אני תקוע בתוך זוגיות כזאת
שואל השאלה:
אז תפרד מזה תקוע
אנונימית
נושא מורכב מאוד
שואל השאלה:
כל שאלה שלי מגיעה לחמות האם עליי לפחד? חחח
אנונימית
מישהי לטפל בה יש בזה משהו מושך
אנונימי
דיי
אנונימית
מה אתם אמיתיים? לקלח בחורה? כל יום? מי אני שאגיד לא חחח אני אעשה את זה בשמחה מה יש לכם אתם
אנונימי
is this a kink you have?? i promise youll find the one for you girl
אולי תלכי לפסיכולוג
זואופיליה ופדופיליה בקינק אחד?
מרשים

לשאלה, לא תודה
כאישה זה עשה לי התקף חרדה
^^^^^ השאלות שלך מגיעות לחמות בגלל שאת חמה אל תפחדי
אנונימי
שואל השאלה:
מה זואופיליה לא אמרתי שנמשך לבעלי חיים אמרתי שזה קצת כמו קונספט חיית מחמד שאתה צריך לדאוג לה
אנונימית
לטפל באישה המיתי מעדיף שלא
אבל הייתי יכול להוות לה לחברה ולשוחח איתה ולנסות לשמח אותה
אל תקשיבי לאף אחד, גם לי כששיתפתי שאני אוהב להתייחס לבני אנוש בצורה משפילה וכמו לחיות קראו לי הזוי וכזה, אנחנו נהנים יותר מהם
גם אתה צריך טיפול זה לא סותר^
אנונימית
קראת מה רשמתי? כל אחד ומה שהוא אוהב