5 תשובות
17, אפל הורסים את הישנים יותר
16 ומעלה
אם את סבבה גם עם סמסונג אז תקני 25 אולטרה, קניתי אתמול ולא מתחרטת לרגע

אם את רוצה אייפון אז 16 פרו
16 פרו יש לי אותו אז מדברת מניסיון