16 תשובות
נוקיה
תשדרגי לאחד מהשלושה הכי חדשים של אפל
17 רגיל
14 פרו מקס
סמסונג s26
שיאומי נוט 17 מכשיר מצויין והמצלמה שלו מעולה
xiaomi note 15
שיאומי נוט 15 מעולה !!
17 רגיל
היה לי גם אייפון 11 והחלפתי בדצמבר ל17 רגיל
בין הטובים ושינה לי כלכך הרבה דברים לטובה
היה לי גם אייפון 11 והחלפתי בדצמבר ל17 רגיל
בין הטובים ושינה לי כלכך הרבה דברים לטובה
אנונימית
שואל השאלה:
בדיוק אתמול החלפתי ל17 איך ידעת
בדיוק אתמול החלפתי ל17 איך ידעת
חחחחחחחח אשכרה יאללה תתחדש תהנה
אנונימית
ווטפאק
איזה חארות
קיבלת אבל את הכסף??
איזה חארות
קיבלת אבל את הכסף??
זה הוריד לי מאנונימי לול
שואל השאלה:
רבתי איתו צעקות וזה סיפור ארוך
רבתי איתו צעקות וזה סיפור ארוך
אשכרה איזה מוכר חרא הוא נשמע
העיקר קיבלת את הכסף
העיקר קיבלת את הכסף
שואל השאלה:
את לא מבינה קניתי ב3500 ועבדו עליי הייתה איזה בעיה החזרתי המוכר עבריין גם
את לא מבינה קניתי ב3500 ועבדו עליי הייתה איזה בעיה החזרתי המוכר עבריין גם
באותו הנושא: