5 תשובות
צריך לירגע פשוט
איזו אחות חמודה את! לא אצל כולם זה ככה יש כאלה שבכלל לא מעניין אותם מאחים שלהם אם הם נמצאים בבית או לא... רק מראה על כמה חיבור ואחדות יש בינכן זה לא מובן מאליו! זה הגיוני להתגעגע ותשתפי את אחותך במה שאת מרגישה כשהיא לא בבית השיתוף גם עוזר
שואל השאלה:
אוף פשוט מרגיש לי שלא מדברים על התבגרות של אחים גדולים איל זה מרגיש גם מהצד של האחים הקטנים כאילו כולם כזה שמחים שאחותי כבר בת 19 ובצבא ויש לה כסף משלה וכל זה אבל מה איתי שאני זאת שצריכה לחוות את החסרון שלה בהכל היא במקום חדש היא לא יודעת איך זה שאני איתה בבסיס אבל אני כן יודעת איך זה כשהיא בבית לא חייתי אפילו שנייה אחת בחיים שלי שהיא לא הייתה חלק ממנה ועכשיו אני פשוט אמורה להשלים עם זה שהיא התבגרה? שהגענו לגיל הזה שלאט לאט עוזבים את הבית ומתחילים את החיים באמת??? אוףף אני רוצה להשאר קטנה לתמיד אני בחיים לא חשבתי שזה יכאב ככה לראות את אחותי מתבגרת ולא מקטע רע אני רוצה את הכי הכי טוב בשבילה כמובן אבל זה קשה כשהכל משתנה ואין ממש עם מי לדבר על זה
אנונימית
למה שידברו על זה חח מי בקשר כזה קרוב בכלל עם אחים שלהם ולמי יש כוח אליהם
אנונימית
שואל השאלה:
לא יודעת כאילו היא אחותי היחידה ושנינו בנות אז אולי יש כאלה שמזדהים
אנונימית