אחותי תהיה בבסיס סגור ואני לא יכולה אני כל הזמן מתגעגעת אליה
אחותי התגייסה לפני חודשיים והיא סיימה טירונות וכשהיא הייתה בטירונות היה לי ממש קשה ובכיתי כל יום ועכשיו היא בקורס ואני עדיין בוכה כל הזמן ואני לא יכולה כבר שהיא תהיה בבסיס סגור אני לא יכולה לא לראות אותה כל יום למשך שנתיים אני לא יודעת מה לעשות ויש מצב ששאלתי את השאלה הזאת גם כשהיא הייתה בטירונות אבל לא ידעתי שהיא תלך לבסיס סגור ואני כבר לא יכולה