14 תשובות
שואל השאלה:
כאילו טתם מפחדים שתצאו מביכים
אנונימית
כן, קורה לי
כן
כן כולם פוחדים להיות מביכים לפעמים זה טבעי
לא, חושב שאני מספיק מודע ובטוח בעצמי בשביל לא לשפוט את עצמי על דברים שיכולים להיתפס כ"מביכים".
אני קורא לזה לעשות שטויות
יאפ
תמיד, אבל זה מה שכיף
ברור.
אני משתדל לצאת מביך. בעיקר כשאני עם הבת שלי ברחוב חחח מסכנה מה שאני עושה לה.
אני יודע שאני מביך בטירוף
אנונימי
ממש לא.
אני ה-goat
כל הפריקינג הזמן אבל אני יודעת שבסופו של דבר זה מטרת החיים להיות מי שאתהה