43 תשובות
צוחקת מכל דבר
אנונימי
משנות את ההתנהגות שלהן ליד אנשים, בשביל להתחבב עליהם
זה מזעזע.
שהיא אומרת על כל דבר "לא יודעת"
מביך למי?
אנונימי
שואל השאלה:
מביך אותה כאילו
אנונימית
משתרללות
אנונימי
זה תלוי, אם אני חושב שהיא מושכת/ אם היא יודעת לצחוק על זה, מביך=חמוד,
אם לא, אז מביך=מביך, ואז פשוט הדברים המביכים הרגילים
אנונימי
מנסה כל הזמן להראות הכי טוב שיש
אנונימי
כשהן מתנהגות כמו פיק מי
קוראות לכל גבר שהן רואות חתיך
צורחות מדברים מפגרים כאילו ירימו אותן יתחילו לצרוח כאילו הן לא סנטימטר מעל האדמה
אומרות ברו לול אחי נודר חיחי (כנל לבנים)
שהן מקצינות כל דבר
מנסות להרשים בנים ולהיות ממש צומי
מתנהגות פיקמי
אנונימית
פיק מי
אין יותר מדי לפרט על זה
פיק מי חד משמעית ביי
פיק מי
אין יותר מדי לפרט על זה
אנונימי
כשהן מוצצות לכל השכבה
צחוק מזוייף
כשהן פיקמי
מדברות באופן מיני על גברים שגדולים מהם
ושהן מתלהבות באופן קיצוני על משהו שלא מצדיק את זה)מדממות בקטנה, מבחן לא חשוב...
אהה האנונימי הראשון
אתה חושב שאני מביכה?
מעליבב

ולשאלה: וואי הפיק מי
הולכות בצורה לא צנועה
מנסות להטיף ברגעים לא מתאימים.
הכל
נמרחות על בנים, צוחקות מכל דבר
"אני חלק מהבויז כזאת , גם אני משחקת מיינקראפט, אוי רגע איך בונים? אני צריכה שתעזרו לי"
פשוט מביך ....
לסביות
הומופוביות.
פשוט שהיא פיק מי שהיא משקרת על כל דבר משנה את ההיתנהגות ליד בנים וחושבת שהיא קטנה ושברירית
שהם משתנות תהתנהגות ליד בנים
צוחקת מדבר לא קשור בכלל או שהיא צוחקת בדילאי
לאיודע מה מביך ... אבל בחורה שיודעת לנגן על פסנתר זה סקסי רצח
בילבי, השאלה מופנית ל*בנים*, לא לבנות
שצוחקות בקולות ליד גברים
^^^ סבבה אבל בוא, כולם שונאים כשבנות/ אנשים בכללי עושים את זה אז אני לא רואה ממש מה הבעיה כאן.
^אוקיי
בילבי, מי לא משנה את ההתנהגות שלו ליד אנשים? זה דבר שקורה בטבעיות. זה אנושי.
את רוצה להגיד לי שליד המשפחה, וליד מישהו שמוצא חן בעינייך לדוגמא את תצליחי להתנהג אותו דבר? תהיי לידו לגמרי פתוחה ולא תשקלי דברים לפני שאת עושה, ולא תנסי להיות יותר מעודנת בהתנהגות שלך? לא תנסי להרשים אותו בכלל ולהתחבב עליו?
כל אחד מנסה להרשים אחרים, כמו שאמרתי זה אנושי.
אל תקחי את זה כדבר כל כך נורא.
^זה לא אני
^^^ לא ממש הבנתי מה נתפסו לתגובה שלי.
הכוונה שלי זה בנות שישנו את ההתנהגות שלהן בצורה קיצונית, יהיו בן אדם אחר רק בשביל שאנשים יאהבו אותן
איתך הן יתנהגו ככה ועם אנשים אחרים יתנהגו אחרת.
אגב לשאלה שלך, אני משתדלת לא לשנות את הקול שלי, צורת הדיבור שלי ובכללי ההתנהגות שלי בשביל שאנשים יאהבו אותי, אני זאת מי שאני וזה מטומטם לשנות את ההתנהגות שלך בעיניי, זה הכל.
^ מבינה אותך, גם אני לא אנסה בכוח לשנות את עצמי מול מישהו, הכוונה שלי הייתה שזה דבר שקורה לאנשים בטבעיות גם בלי לשים לב, כלומר שזה לא תמיד בכוונה❤
צועקות מנסות לגרום לבנים לקנא ודופקות מבט כועס