10 תשובות
אני כל הזמן משתמשת
כל הזמנה שאני עושה יוצא לי 700 נקודות וזה הרבה
הנחה זו הנחה
השתמשתי אבל כן סכום נמוך כזה לא באמת תורם במשהו. כשצוברים וזה מגיע לכמה מאות נקודות אז יש הבדל, שווה לך לצבור לקנייה הבאה אם את מתכוונת להזמין שוב אבל אם זה חד פעמי אז תחסכי לעצמך שקל חחח
שואל השאלה:
^^ איך כל הזמנה שאת עושה יוצא לך 700 שקל? כמה נקודות את מקבלת על כל הזמנה שאת עושה? לא הבנתי איך זה עובד
לא נראלי קראת נכון
אני מקבלת 700 נקודות אם אני מגיבה ביקורות ואומרת את דעתי על כל המוצרים שהזמנתי
שואל השאלה:
^ ועדיין זה יוצא לך 700 נקודות?
תלוי כמה פריטים הזמנתי, סתם זרקתי מספר
בכללי אני עושה הזמנות בסכומים גדולים בגלל זה יוצא לי כמות נקודות גבוהה
שואל השאלה:
אהה הבנתי
אבל בכללי את יודעת כמה נקודות מקבלים על כל הזמנה שאת עושה? או שזה משתנה
לדעתי זה משתנה וגם לפני שאת משלמת מראים לך כמה נקודות את תרוויחי מהקנייה
תשימי כמה פריטים בסל תלחצי על צ'ק אוט ותרדי הכי למטה , יהיה כתוב לך "reward __ points
ה__ זה הסכום שיהיה כתוב
ברור אני כל הזמנה משתמשת וגם כל יום נותנים לכם נקודות אם אתם נכנסים ואז נגיד בהזמנות זה חוסך 30/20 שקל כזה זה תלוי