26 תשובות
אני לא יןדעת על איזה מוצר מדובר אבל אם יש לך נקודות חן שאת חושדת שהן סרטניות לכי מיד לרופא עור!!
לא וממש אל תנסי. לא קונים בשיין דברים כאלה כי זה כלכך מסוכן, יש סיבה שמורידים את זה אצל רופא
לא. ובשום אופן לא להשתמש בדברים האלה משום מקום! הליכים כאלה מבצעים אך ורק אצל רופא/קוסמטיקאית שהוסמכו לזה.
בעיקרון אני לא ממליצה להוריד נקודות חן,זה גם אסור וזה גם מה שמייחד אותך,אומרים שאיפה ששיש לך נקודות
חן
זה איפה שהמלאכים
נגעו בך או נשקו אותך
*אני מאמינה לזה אבל אתם לא חייבים להאמין*
חן
זה איפה שהמלאכים
נגעו בך או נשקו אותך
*אני מאמינה לזה אבל אתם לא חייבים להאמין*
יש נקודות חן שמצריכות בדיקה משום שהן משנות גודל/צבע וכו'. אז זה לא תקף לכל נקודת חן ^
שואל השאלה:
יש לי פשוט נקודת חן רופפת בשפה הימנית של הכ** ואני מתביישת שחבר שלי יראה את ויגעל
יש לי פשוט נקודת חן רופפת בשפה הימנית של הכ** ואני מתביישת שחבר שלי יראה את ויגעל
אנונימית
^ רופא עור בלבד יכול לפתור טצ את
בנוסף אני חושבת שאם הוא באמת אוהב אותך זה לא ישנה לו
בנוסף אני חושבת שאם הוא באמת אוהב אותך זה לא ישנה לו
שואל השאלה:
אני ממש מתביישת, ומתביישת להוריד את זה אצל רופא עור
אני ממש מתביישת, ומתביישת להוריד את זה אצל רופא עור
אנונימית
תאמיני לי שזה לא יעניין אותו
תאמיני לי שרופאי עור רואים דברים מזעזעים ומגעילים על בסיס יומי
נקודת חן זה אפילו לא בסדר יום של חשיבות מבחינתו
נקודת חן זה אפילו לא בסדר יום של חשיבות מבחינתו
רופאים רואים דברים כאלו בכל יום ולא באמת מזיז להם, הם רק עושים את העבודב שלהם
אין מה להתבייש מרופאים
אין מה להתבייש מרופאים
אני מבינה למה את רוצה להוריד אותך, נקודות חן זה מגעיל,תופס תשומת לב שלילית וממש ממש מוריד מהיופי..
אבל לכי אל רופא עור/קוסמטיקאית/מנתח שמתמחה בהסרת נקודות חן (אני יודעת שיש אחד כזה בירושלים) עדיף לי להסתכן בלהוריד אותן דרך מוצר שקנית באינטרנט
אבל לכי אל רופא עור/קוסמטיקאית/מנתח שמתמחה בהסרת נקודות חן (אני יודעת שיש אחד כזה בירושלים) עדיף לי להסתכן בלהוריד אותן דרך מוצר שקנית באינטרנט
אנונימית
עדיף לא*
אנונימית
לא לא לא
לא קונים מוצרי טיפוח ובייחוד איפור משיין וסין בכללי
כבר היו מקרים שמישהי קנתה ליפסטיק, ויצא שהיה שם דבק שלוש שניות
או חומרים מסרטנים, שתן של חיות שונות, רעל
הכל היה
אל
אם את רוצה, לכי לרופא
בשום פנים ואופן לא קונים משיין מוצרי טיפוח
(לא שכדאי לקנות שם בכללי, ואני ממש נגד שיין אבל מוצרי טיפוח זה ביג נו נו)
לא קונים מוצרי טיפוח ובייחוד איפור משיין וסין בכללי
כבר היו מקרים שמישהי קנתה ליפסטיק, ויצא שהיה שם דבק שלוש שניות
או חומרים מסרטנים, שתן של חיות שונות, רעל
הכל היה
אל
אם את רוצה, לכי לרופא
בשום פנים ואופן לא קונים משיין מוצרי טיפוח
(לא שכדאי לקנות שם בכללי, ואני ממש נגד שיין אבל מוצרי טיפוח זה ביג נו נו)
^^ממש לא נכון
לדעתי נקודות חן זה מהמם
לדעתי נקודות חן זה מהמם
לא לא לא בשום פנים ואופן לא לנסות מוצרים כאלה!! 1 את לא יודעת איך עושים אותם ומה מכניסים לשם 2 לא מורידים ככה נקודות חן זה ממש מסוכן ויכול לגרום להשלכות מאוד קשות הדרך היחידה היא ללכת לרופא עור והוא כבר יכוון אותך לאן ללכת.
אל תקני את זה!!!!!
את לא יודעת מה זה עושה וזה ממש מסוכן, ואם את רוצה להוריד אותם או משהו תלכי לרופא!!
את לא יודעת מה זה עושה וזה ממש מסוכן, ואם את רוצה להוריד אותם או משהו תלכי לרופא!!
אה ראיתי את זה פעם, יש להם גם מסיר קעקועים וכאלה, אני אישית לא ניסיתי אבל אולי כדאי שתשאלי רופא אם זה סבבה לקנות את זה או כל מומחה עור וכאלה כלשהו
אנונימית
אין שום דבר כזה בשיין בכלל
אנונימית
הוא ממש לא טוב עשה לי חתך ענקי באמצע היד
הנקודה ירדה אבל לא שווה את זה
הלכתי זה הי כולה פצע
אבל אחר כך זררקתמ את זה ועשיתי ניתוח בשביל נקודחת אחרות
לא ואל תקני דברים כאלה משיין.
אם יש לך איזה בעיה עם בנקודות חן אז לכי לרופא עור.
אם יש לך איזה בעיה עם בנקודות חן אז לכי לרופא עור.
מורדי הנקודות הכי טובים שתמצאי איי פעם הם נאמני סטיפס,
הנה תוך 2 דקות יורידו לי עכשיו נקודות על התשובה הזו...
הנה תוך 2 דקות יורידו לי עכשיו נקודות על התשובה הזו...
שואל השאלה:
תודה לכולן
תודה לכולן
אנונימית