7 תשובות
זה לא ילדותי בכלל
מסכים גם אני ככה יותר חופשי עם ההורים מאשר חברים
לא זה בסדר גם אני ככה
זה לא ילדותי.... זה מאוד נפוץ לטוס עם משפחה לחו"ל
לא מוזר
תעשי מה שבא לך, אישית אני לא מבינה אותך וכנראה גם הן לא מבינות אותך כי לא לכולם יש קשר כזה טוב עם ההורים, ובגיל 18 רוב האנשים טסים לחול בשביל לעשות דברים שהם לא רוצים שההורים שלהם ידעו מהם
כן זה מוזר
באותו הנושא: