7 תשובות
ממש לא מוזר
למה מוזר? אין ולא יהיה מעל המשפחה.
שואל השאלה:
כי אני מפחד שלא אהנה איתם שם
כי אני והם זה וויב שונה
כי אני מפחד שלא אהנה איתם שם
כי אני והם זה וויב שונה
אנונימי
שואל השאלה:
בגלל זה שקלתי אם לוותר על ללכת איתם
בגלל זה שקלתי אם לוותר על ללכת איתם
אנונימי
לא מוזר
ממש לא מוזר ואפילו מגניב לטייל עם ההורים שלך
אנונימי
כשזה מגיע להורים תדע שאין דבר כזה גדול מדי
אנונימית
באותו הנושא: