התחברות הרשמה

הבעיה בנו או במבחן?עשינו מבחן היום חמש יחידות יחל כיתה י אנחנו 11 בקבוצה רק 4 סיימו את המבחן כל השאר עשו חצאי תשובות

כיאלו היה 2 תרגילים באלגברה ו2 בגיאומטריה חלק עשו 2 באלגברה אחד בגיאומטריה וחלק להפך וחלק אחד שם אחד שם עכשיו כל מי שדיברתי איתו על זה היום אמר מה כיאלו ואמר שהבעיה במורה אבל הקטע שהמורה שלנו מלמדת נדיר באמת נדיר אז אני מנסה להבין במי הבעיה זה שלא הצלחנו כיאלו יכול ליהיות שהכיתה איטית?וזה היה מבחן של שלוש שעות וחצי כמעט
29 במאי 2026, 17:24
5 יחידותציוניםכיתה י'הכנה למבחןלימוד למבחן    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
יש מישהו שעשה היום מבחן מהבית (מבחן ראשון של שחקים)?
יש לי מבחן בביולוגיה עוד כמה ימים ומבחן קודם הם עשו אותו מאתר אופק
הייתי היום במבחן נהיגה מעשי.
מי שעשה שבועיים מבחנים כלומר שכל יום יש מבחן, באים לביהס לעשות מבחן וחוזרים לבית ללמוד למבחן של יום למחרת ויכול לענות לי
יש לי היום מבחן נהיגה מעשי תנו לי עצות להצליח במבחן בבקשה ..
עשינו מבחני מעבר היום בבית ספר, מתי נקבל תשובה אם עברנו או לא?
במבחן האחרון שלי במתמטיקה קיבלתי 46 והיום עשינו עוד מבחן במתמטיקה
עשו לי בוחן במתמטיקה יום אחרי מבחן ויומיים אחרי מבחן זה מותר?
דחוף!היום היה לי מבחן במתמטיקה בכיתה אחרי שנה וחצי שלא עשינו מבחן בכיתה,והמבחן היה ברמה גבוהה ביחס לכל המבחנים והבחנים
במבחן חצי במד"א יש מבחן מעשי או שזה רק מבחן עיוני?
עשינו ביום שני מבחן במתמטיקה ו...