הבעיה בנו או במבחן?עשינו מבחן היום חמש יחידות יחל כיתה י אנחנו 11 בקבוצה רק 4 סיימו את המבחן כל השאר עשו חצאי תשובות
כיאלו היה 2 תרגילים באלגברה ו2 בגיאומטריה חלק עשו 2 באלגברה אחד בגיאומטריה וחלק להפך וחלק אחד שם אחד שם עכשיו כל מי שדיברתי איתו על זה היום אמר מה כיאלו ואמר שהבעיה במורה אבל הקטע שהמורה שלנו מלמדת נדיר באמת נדיר אז אני מנסה להבין במי הבעיה זה שלא הצלחנו כיאלו יכול ליהיות שהכיתה איטית?וזה היה מבחן של שלוש שעות וחצי כמעט