5 תשובות
הכל בסדר! זה קרה גם אצלנו בכיתה, אם כולם לא הבינו זה כנראה טעות או משהו דבר ראשון לא להילחץ וגם אם הפסדת 20 נקודות תזכור שזה רק מבחן אחד מתוך כולם בשנה!
אנונימית
הכל טוב, תמיד יש את המבחן הבא.
ואגב, תמיד במתמטיקה יורד הרבה פחות ממה שחושבים
ואגב, תמיד במתמטיקה יורד הרבה פחות ממה שחושבים
שואל השאלה:
שיט עכשיו היא רוצה שנבדוק לעצמינו את המבחן ומי שלא יבדוק יורידו לו נקודות
שיט עכשיו היא רוצה שנבדוק לעצמינו את המבחן ומי שלא יבדוק יורידו לו נקודות
שואל השאלה:
עד עכשיו היא בדקה 4 שאלות ורק באחת צדקתי מאה אחוז.
כל שאלה זה 10 נקודות
עד עכשיו היא בדקה 4 שאלות ורק באחת צדקתי מאה אחוז.
כל שאלה זה 10 נקודות
תקשיבי הכל טוב, מתמטיקה זה לא הכל בחיים.
קרה שלפעמים קשה במבחנים , אבל זה לא סוף העולם, ציונים תמיד אפשר לשפר ולהתקדם.
אל תיהי בלחץ מה שהיה היה ואי אפשר לשנות את זה.
קרה שלפעמים קשה במבחנים , אבל זה לא סוף העולם, ציונים תמיד אפשר לשפר ולהתקדם.
אל תיהי בלחץ מה שהיה היה ואי אפשר לשנות את זה.
באותו הנושא: