10 תשובות
שואל השאלה:
תקשיבו זה היה לפני חודש לא יודעת למה אמרתי את זה דיי
אנונימית
תלוי בת כמה את.. ולא בהכרח, רק צריכים לראות שיש לך מוטיבציה ואת חינוכית מספיק להיות מדריכה
תקשיבי עדין יש לך סיכוי לכי ותוכיחי את היכולות שלך אני נדפקתי בגלל זה ביא
את עולה לי תבואי תיהי מקסימום בצוות נחשון ותראי נוכחות ושאת רוצה ואולי תוכלי להיות בהדרכה
שואל השאלה:
אני בת 15 אנחנו צריכים לקבל שיבוצים עוד מעט והצטרפתי ממש לפני חודש אפילו פחות כאילו לא הבנתי ממש באמת בתפקידים וזה אז הייתי כנה עם המדריכה ואמרתי לה שאני פעם ראשונה בבני עקיבא ושאני לא מבינה בזה ממש יופי כל הכבוד לי דפקתי לעצמי סיכויים להיות מדריכה
אנונימית
לא דפקת לעצמך- תדברי עם הקומונרית ועם המדריכה או הרכזת מה שלא יהיה תסבירי את עצמך שוב ותראי שאכפת לך . תעשי אתזה עכשיו לא מאוחר יותר
שואל השאלה:
נחשון זה באמת עד כדי כך גרוע?
אנונימית
ותשאלי מה זה השיבוצים האלו
לא הייתי בנחשון יש מקומות שבהם עושים מלא דברים ויש פחות שה תלוי עד כמה הצוות עשייה שלכם(נחשון) אשכרה פעיל איפה שאת גרה ועושה דברים מתרים וכו
בטח שיש את יודעת כמה פעמים באו אלי ושאלו אותי אם אני רוצה להדריך ובחיים לא הייתי בתנועת נוער חכי שירד להם ההתלהבות ואת תהיי בטופ שם מה שמשנה זה שיש לך ערכים ורצון
אנונימי
לא דווקא
אני מכירה הרבה שהיו בתנועת נוער אחרת ונהיו מדריכי חוץ בבני עקיבא או שעברו סניף והם מדריכים