9 תשובות
אני שרופה עליה
דמות מושלמת
לדעתי היא קצת אוברייטד אבל היא אחלה
מעדיפה את ננסי בכל מקרה
היא אחת הדמויות היותר אהובות עליי
בין הדמויות האהובות עליי
היא הצחיקה אותי בעונה 4
M|O
אוהבת
שהיא מושלמת
היא אחת היפות והדמות מושלמת מתה עליה