10 תשובות
לא מצאת את האנשים הנכונים
את מקום ראשון אצלך וזה מה שחשוב
שואל השאלה:
אבל באמת נסיתי
אנונימית
הסביבה שבחרת לעצמך לא נכונה לך
קדימה תתעוררי את צריכה לבחור בעצמך
אני גם מרגישה ככה
נראלי שעדיין לא מצאנו את הסביבה הנכונה לנו
אבל זה יקרה אני בטוחה
את הבחירה הראשונה שלי מעכשיו
מפספסים אותך כל פעם מחדש. אולי את לא מרגישה בנוח שיכירו אותך לעומק בהתחלה ובגלל זה?
קודם כל את צריכה לקבל את עצמך ולבחור בעצמך ראשונה, ברגע שתלמדי לבחור בעצמך את תלמדי להציב גבולות ולהגיד "לא" כשצריך.
ברגע שזה יקרה, יגיע מישהו שיבחר בך ולא באף אחת אחרת!
ויש מישהו/מישהי שהם הבחירה הראשונה אצלך?
כי תכלס זה אמור להיות הדדי
שואל השאלה:
כן
אבל זה כבר שנתיים אל הדדי יותר^
אנונימית