6 תשובות
מבין אותך:/ זה באמת קשה
אנונימי
מסתדרים עם הבדידות ומשחקים עם זה
אני מוכנה שאת תיהיי הבחירה הראשונה שלי!!
חיים ושלימים עם זה
לא צריך למצוא חן בעיני אף אחד כולם בוגדים
אנונימי
לא תמיד יהיה ככה, גם אם כרגע זה מדכא ומאכזב.
כל החיים לפניך, מלא חוויות נפלאות עם אנשים טובים, מפגשים, מקומות שלא ראית.
את תהיי בחירה ראשונה של הרבה אנשים,
ומי שלא, כנראה פחות מעוניין בחברתינו, וזה בסדר.
המציאות תשתנה מיום ליום, גם את לא תהיי אותו האדם,
רק שמרי על גישה חיובית ואוהדת לזולת,
ותראי איך עוד יבואו לחפש להיות בחברתך.
לא להתייאש, עוד המון דברים טובים מחכים לך.
היי יקרה,

שומעת בדברייך את תחושת הייאוש והאכזבה שהמצב מעורר בך. מתארת לעצמי כמה כואבת החוויה כל פעם מחדש להרגיש שאת לא רצויה...

נראה שלא פשוט להישאר עם זה לבד. אני מתנדבת בעמותת סה"ר, סיוע והקשבה ברשת, ומזמינה אותך לפנות לצ'אט באתרנו או לוואטסאפ שלנו לשיחה אישית ואנונימית. לעיתים לשתף אחרים בתחושות שלנו יכול להקל בהתמודדות עימן, ואחד מהמתנדבים שלנו ישמח להיות אוזן קשבת עבורך.

מספר וואטסאפ: 055-9571399

שלך,
מתנדבת סה"ר