5 תשובות
לא אהבתי
סהכ אחלה טלפון אבל לא יד 2
למרות שאני לא בטוחה שאפשר להשיג אותו יתר
למרות שאני לא בטוחה שאפשר להשיג אותו יתר
ב2700 אתה יכול לקנות 17
17 עולה 2000
תקנה אייפון 17
באותו הנושא: