5 תשובות
14 פרו מקס
אני אישית עם האייפון 14 פרו מקס ולא ממליצה
שואל השאלה:
למה את לא ממליצה?
למה את לא ממליצה?
אנונימית
הסוללה נשחקת לך עם הזמן, הוא כל פעם נתקע
לי אישית גם המצלמה מזעזעת והוא איתי רק שנה וחצי
לי אישית גם המצלמה מזעזעת והוא איתי רק שנה וחצי
חחח מה חדש זה אייפון יש להם את הסוללה הכי גרועה מכל הטלפונים בעולם זה לא משנה אם תקני 15 הביצועים של ה14 יותר טוב ואני אומר את זה בהבטחה
באותו הנושא: