7 תשובות
בטח
32 זה אחלה שכר לנוער
כן, אני עובדת בשביל זה
לצערי בגילאים שלנו אין הרבה אופציות טובות יותר, לעומת זאת אם את כן מוצאת לכי על הכי טוב
לצערי בגילאים שלנו אין הרבה אופציות טובות יותר, לעומת זאת אם את כן מוצאת לכי על הכי טוב
ברור
כן, זה יפה מאוד
יש מבוגרים שמקבלים את השכר הזה
יש מבוגרים שמקבלים את השכר הזה
זה ממש מעל המינימום זה מעולה
באותו הנושא: