25 תשובות
ההפך, השיער שומר על האיזור מפני חיידקים
אנונימית
ההפך
לא, להפך
הגילוח יכול דווקא להגביר סיכונים
הגילוח יכול דווקא להגביר סיכונים
ההפך
אנונימית
לאא
ההפך
ההפך
ההפך
אנונימית
no.
זה סתם שקר שנוצר כדי לתת לנשים תסביכים כי אנחנו גודלות ולא נשראות ילדות קטנות שזה מה שהרבה גברים לצערי נמשכים אליהם
וואי חשבתי שזה כן עוזר אמאלה אז עדיף לא לגעת וזהו?
אנונימית
היום זה פחות משנה נראה לי אז תעשי מה שבא לך. במקור זה נועד כדי להגן מחיידקים ומחלות וכזה.
אנונימית
לא מונע אבל כן מפחיט יותר צבירת חיידקים וכן זה עוזר לבריאות ונוחות, שיערות אומנם שומרות על האזור אבל הם כן אחד הגורמים לצבירת חיידקים כחלק מפלורת העור, עם שיערות זה ממש מגרד ולא נוח מעבר לזה שזה גם צובר הרבה ריח וחיידקים
אנונימית
ההפך הגמור, הגוף שלנו בנוי בצורה שזה יעזור
לא
^^^תראי זה לא ממש ככה. שיער לא באמת גורם להצטברות מסוכנת של חיידקים, כי גם בלי שיער יש על העור חיידקים טבעיים. הוא יכול ללכוד קצת זיעה וריח, אבל זה לא אומר שהוא לא היגייני. להפך, לשיער יש גם תפקיד להגן על העור מחיכוך וגירוי, וגילוח מלא לפעמים דווקא גורם לפצעים וגירויים שיכולים להכניס יותר חיידקים.
אנונימית
ההפך
לא
אנונימית
לא
השיער נועד להגן על האיזור כי הוא מאד רגיש וחשוף
השיער נועד להגן על האיזור כי הוא מאד רגיש וחשוף
ההפך חחח
אבל הבעיה היא שאחרי שמגלחים פעם אחת זה מציק ועכשיו את חייבת לגלח כל יומיים
אבל הבעיה היא שאחרי שמגלחים פעם אחת זה מציק ועכשיו את חייבת לגלח כל יומיים
יותר חיידקים כי זה נצבר על השיערות
אנונימי
ההפך
להפך
דווקא ההפך
אבל זה יותר אסתטי אז בגלל זה אנשים עושים את זה
אבל זה יותר אסתטי אז בגלל זה אנשים עושים את זה
שיער למטה מחזיק חיידקים, זיעה, שמנים טבעיים, תאי עור מתים ולחות כמו שיער בבית השחי או בכל מקום אחר בגוף. צריך לדאוג להגיינה של האזור הזה
באותו הנושא: