יש לי הופעה עוד חודשיים איפשהו ואני צריכה התייעצות על עם איסה חומר אופיע
אניי הולכת לעשות קאברים בס חלקם רק בס וגרוב חלקם עם טראק של השיר ברקע ולנגן את הליין שלי בס שזה יש לי כבר שירים. בנוסף לזה רני רוצה להוסיף שאנגן עם הגיטרה הקלאסית ואשיר החשמלית בתיקון אז לא אופציה וגם לא באלי להיסחב עם 3 גיטרות בקיצור תמליצו לי פליז על שירים ישראליים שאפשר לנגן עם קלאסית ולשיר(אני אלט עם קצת נמוכים) משהו פחות מזרחי זה גן בירה כזה אז שיתאים לוויב