התחברות הרשמה

יש לי הופעה עוד חודשיים איפשהו ואני צריכה התייעצות על עם איסה חומר אופיע

אניי הולכת לעשות קאברים בס חלקם רק בס וגרוב חלקם עם טראק של השיר ברקע ולנגן את הליין שלי בס שזה יש לי כבר שירים.
בנוסף לזה רני רוצה להוסיף שאנגן עם הגיטרה הקלאסית ואשיר
החשמלית בתיקון אז לא אופציה וגם לא באלי להיסחב עם 3 גיטרות
בקיצור תמליצו לי פליז על שירים ישראליים שאפשר לנגן עם קלאסית ולשיר(אני אלט עם קצת נמוכים) משהו פחות מזרחי
זה גן בירה כזה אז שיתאים לוויב
27 במאי 2026, 13:32
הופעותזמריםמה לעשותהתייעצותשירים    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
לא שיחקתי כדורגל כבר חודשיים אני חברים שלי כבר לא מארגנים כדורגל אני חייב לשחק איפשהו
יש איפשהו בארץ הופעה של המחזמר של mean girls או heathers?
יש דרך להשיג 5 אלף שקל ממישהו ולהחזיר עוד חודשיים איפשהו?
אני בת 15 ואני והמשפחה שלי טיילנו לפני חודשיים איפשהו ואז ראיתי מכונית ממש יפה
יש חנויות בגדים איפשהו ליד הגגרין בתל אביב?(המקום הזה של ההופעות)
יש הופעות שוות איפשהו?
עבדתי איפשהו חודשיים ויש עובד אחד כמעט בגילי בקיצור
דחוף זה מביך ללכת להופעה עם בנות שאני מכירה חודשיים (דרך הופעות) ?
יש איפשהו קבוצה של עדכונים על הופעות של ראפרים מחול?
יש הופעות היום איפשהו של זמרים מוכרים?
יש הופעה איפשהו היום?