11 תשובות
אומיגד אמן שיש ראיתי הטרס בלונדון וזה כלכך טוב
כן! היתה הפקה לאחרונה בארץ של starcatcher של הת'רס, ובקרוב יש עוד אחת כהפקה פרטית של נוער
(זה לא של תיאטראות רשמיים אלא כהפקות פרינג')
תחפשי באינטסגרם heathers israel
בנוסף יש להם עכשיו אודישנים אם זה מעניין אותך!
שואל השאלה:
יאא כיף לך ראיתי רק ביוטיוב:/ אבל זאת באמת הגירסא הכי טובה!
אני ראיתי את השחקנית של ורוניקה מאנגליה במופע האחרון שהיא משחקת בו
שואל השאלה:
מה זה אומר?:0
יש הפקה עכשיו שרצה בלונדון. הולכים לצלם אותה ולהוציא צילום מקצועי שלה :)
שואל השאלה:
יואו מעולה
זה הזה של קארי וגיימי?
לא:(
הם היו הקאסט המקורי בלונדון ב2018, עכשיו זה יצולם עם הקאסט הנוכחי של 2022
אבלל
עוד מעט יוצא פרו שוט של הת'רס מהווסט אנד
ואני מתה שיוציאו את הפרו שוט של הקרסט המקורי מאוף ברודווי
אהה:(
כרגע אין משהו
שואל השאלה:
אני מכירה את ההפקה!!! החלום הכי גדול שלי זה לשחק בהפקה של heathers אבל אני קטנה בשנה מהגיל המותר:\ ניסיתי באמת
וגם ההפקה אבל תצא לפועל עוד הרבה זמן, מחפשת משהו יותר לקיץ ככה
שואל השאלה:
נכוןן אבל חשבתי שעושים שיחזור3/>