8 תשובות
זה לא משהו כזה משהו בציון הזה
בטח כדאי לך לגמור את זה עכשיו שנה הבאה שלך תהיה עמוסה ממש לא יהיה לך כוח לזה
המגן שלך בכל מקרה נשאר אותו הדבר
שואל השאלה:
^אני די בטוח שאם לא אגש אוכל להיבחן במתכונת שוב שנה הבאה ולקבל מגן חדש
בשביל 4 נקודות במגן שווה לסבול שנה שלמה בשיעורים ולוותר על ההקלות שיש השנה
שואל השאלה:
^חח צודק עדיף לגשת
תגש השנה הכי שווה לסיים מוקדם
תבקש לערער ותגיד להם שאתה מאמין שאתה יכול יותר, אולי יתחשבו בך ויעלו לך את המגן