12 תשובות
מה רע ב92
שואל השאלה:
אני פשוט יודעת שאני מסוגלת ליותר
אני פשוט יודעת שאני מסוגלת ליותר
זה לא נורא אבל באמת שאני גם לא יודע מה זה 581 ואם ציון יותר גבוה הוא באמת חשוב
שואל השאלה:
זה השאלון של 5 יחידות מתמטיקה כיתה יא
זה השאלון של 5 יחידות מתמטיקה כיתה יא
לא נורא... עברת את יחידות זה מה שחשוב
חבל לסכן
חבל לסכן
וכל הכבוד הלוואי עלי להצליח ללמוד מתמטיקה
לשאלה, פשוט תיגשי שוב הגבוה קובע
ושנית, למה השאלה הזאת? הרי ברור שאת כותבת את זה כדי להשתחצן. 92 זה גבוה מאוד ואת יודעת את זה
ושנית, למה השאלה הזאת? הרי ברור שאת כותבת את זה כדי להשתחצן. 92 זה גבוה מאוד ואת יודעת את זה
ממוצע 96 זה יותר מ95 ואין ממש מה לשפר את תתקבלי לרוב האוניברסיטאות ככה
אבל תיגשי מהכפתלך הגבוה קובע איבדת יום מהחיים
מבחן הבא הרבה יותר קשה בגלל שהמיקוד פחות טוב אבל אם נראלך שאת יכולה לשפר לכי על זה
אם אתה זוכר את החומר ורק צריך חזרה קטנה לך על זה אין מה להפסיד אני במועד ג רק שיפרתי
אנונימית
שואל השאלה:
הכוונה ממש לא הייתה להשתחצן, אני יודעת שזה ציון טוב פשוט לא בשבילי, כל אחד והשאיפות שלו זה שהייתי מבואסת מזה זה כי באמת השקעתי ותמיד הייתי מקבלת מאיות. ( לא הייתי צריכה להוכיח למה כי אז זה באמת סתם השתחצנות:)
הכוונה ממש לא הייתה להשתחצן, אני יודעת שזה ציון טוב פשוט לא בשבילי, כל אחד והשאיפות שלו זה שהייתי מבואסת מזה זה כי באמת השקעתי ותמיד הייתי מקבלת מאיות. ( לא הייתי צריכה להוכיח למה כי אז זה באמת סתם השתחצנות:)
באותו הנושא: