12 תשובות
כעקרון כן
הדת לא אומרת לך לעשות את זה כי זה דת
יש בזה משהו מאחורי זה
באידיאל אני מה זה מקווה שאשמור את עצמי עד לחתונה
לדעתי לא
שואל השאלה:
אני שואל מה הוא האידיאל הזה כאילו
אנונימי
הסיבה המוסרית- כשאני יוצאת עם מישהו אני רוצה שהוא יתאהב בי ובאישיות שלי, בפנימיות והעומק, אני לא רוצה שהמין יהיה מה שיחזיק את הקשר שלנו וסיבה לזה שהוא אוהב אותי, שהקשר ואהבה שלו אליי זה לא יהיה בגלל מין, אלה בגלל האישיות והבן אדם שאני והפוך
אנונימית
בטעות אנונימי אבל זאת דעתי
שואל השאלה:
זה הטיעון שאני הכי מתחבר אליו האמת
אנונימי
לדעתי לא
אני חושבת שזה משהו מאוד פרימיטיבי, לרצות שאנשים ישמרו את עצמם לחתונה
כיאלו סורי אם את תתחתני איתו ובסוף הוא כושל במיטה? זהו אבוד לך
בשביל לעשות את זה רק עם הבן אדם שאתה תחיה איתו לנצח כביכול, בשביל שזה יהיה משהו מיוחד רק שלכם אני מניחה
^אני גם לא יודעת מה דעתי על זה ככ, אני כן חושבת שהסיבה המוסרית מאחורי זה ממש יפה.
אבל "אם תתחתני איתו והוא בסוף כושל במיטה" אתם זוג נשוי, לומדים ומכירים אחד את השני, סיבה קצת מוטופשת
בעינך
סקס זה אחד היצרים הכי קדמוניים שיש ובין החזקים
כיום החברה ממש משתיקה את זה אבל וואלה מאכזב אם נדפקת ולנצח לא יהיה לך אחד טוב^
^ כשבן אדם לא מכיר משהו אחר הוא לא ממש יודע מה להחשיב כטוב, ורוב האנשים שבאמת אוהבים את הבן זוג שלהם כן נהנו מיחסי מין גם אם זה קצת כושל. ואפשר גם ללמוד איך להיות טובים במיטה עם הזמן. נכון שסביר להניח שעל הפעם הראשונה זה לא יהיה האידיאל אבל זה ישתפר עם הזמן.
האידיאל הוא האהבה
האינטימיות בין גבר ואישה זה למעשה שיא החיבור
אבל כאשר היחס לאינטימיות נהיה זול אז בעצם כל הקשר עצמו נהיה כזה כי אתה מזלזל בעצם החיבור ואתה חושב שמעשים כאלה אין להם משמעות מצד עצמם אלא הם פשוט לכיף, אין להם משמעות ? גם לזוגיות וחיבור בין גבר ואישה אין משמעות