15 תשובות
לא כדאי לדעתי
מינוסים בואו אליי
מינוסים בואו אליי
אנונימי
כדי שבחתונה זה יהיה יותר מרגש
שמירת נגיעה זה כמו יהלום, ברגע שהרבה אנשים נוגעים ביהלום אז הוא נשחק ומאבד את היופי שלו.
ככה מגע ברגע שמישהו יגע בך את תרגישי ריגוש, לאט לאט הוא יעלם.
אלא אם כן זה מישהו אחד שבאמת אכפת לו מימך ולא סתם חבר זמני,
לכן חשוב לשמור על הנגיעה עד החתונה כדי שיהיה מישהו אחד שיגע בך וירגיש לך להיות מיוחדת
ככה מגע ברגע שמישהו יגע בך את תרגישי ריגוש, לאט לאט הוא יעלם.
אלא אם כן זה מישהו אחד שבאמת אכפת לו מימך ולא סתם חבר זמני,
לכן חשוב לשמור על הנגיעה עד החתונה כדי שיהיה מישהו אחד שיגע בך וירגיש לך להיות מיוחדת
הנה משהו שמשתמש פה כתב (שייך לבת אדם פרטית) ושמרתי לעצמי כי אהבתי:)
שמירת נגיעה זה דבר חשוב מאוד בזוגיות, במיוחד אם יתחתנו.
הוא מכיר אותה בלי הסחות דעת, בלי מחשבה על הגוף או המעשים, מתמקד באישיות ובפנים שלה, לא צריך לספק שום דבר. אחרי החתונה, כשהם סופסוף ביחד בלי מחיצות, הוא מחזיק לה את היד בפעם הראשונה ומרגיש מי היא, אחרי כל כך הרבה ציפייה, אפילו החיוך הפשוט שלה הופך לדבר מדהים ומתוק, חיבוק הופך שווה יותר מיהלום.
גם היא, מחכה שהם יוכלו להחזיק ידיים, שהוא יתמוך בה. אבל כשהיא שומרת נגיעה, היא בטוחה שאין שום רצונות נסתרים, הפעם הראשונה שהוא באמת יגע בה יהיה רק אחרי שהוא מתחייב לכלכל אותה, לדאוג לה ולאהוב אותה ולא אף אחת אחרת. היא פחות נבוכה בפגישות כי אין עוד מימד של חיבור, והקשר האישי נוצר בתורה בריאה, שלא תלויה בדבר.
זה נותן ביטחון שלא משנה מה, אף אחד לא יפגע בה. חיבור פיזי, כמו חיבור נפשי, זה דבר קדוש ומיוחד, צריך להתחייב ולהישמר בשביל להגיע לרמה הזאת.
ואם זו לא תהיה זוגיות לחתונה בסוף? הם הכירו כמו חברים ויפרדו כנראה כמו חברים, רק בגלל חוסר התאמה אישית. אין כמעט בגידות או פרידות קשות, החיבור לא נפגם והם יוכלו לחפש שוב אחרי החצי השני שלהם, בלי הרבה בעיות. גם אין ציפיות מוקדמות מבן הזוג השני, אין מעשים מסויימים או הרגלים שהיא או הוא ידרשו, אז הקשר מתחיל כמעט כמו חדש.
שמירת נגיעה זה דבר חשוב מאוד בזוגיות, במיוחד אם יתחתנו.
הוא מכיר אותה בלי הסחות דעת, בלי מחשבה על הגוף או המעשים, מתמקד באישיות ובפנים שלה, לא צריך לספק שום דבר. אחרי החתונה, כשהם סופסוף ביחד בלי מחיצות, הוא מחזיק לה את היד בפעם הראשונה ומרגיש מי היא, אחרי כל כך הרבה ציפייה, אפילו החיוך הפשוט שלה הופך לדבר מדהים ומתוק, חיבוק הופך שווה יותר מיהלום.
גם היא, מחכה שהם יוכלו להחזיק ידיים, שהוא יתמוך בה. אבל כשהיא שומרת נגיעה, היא בטוחה שאין שום רצונות נסתרים, הפעם הראשונה שהוא באמת יגע בה יהיה רק אחרי שהוא מתחייב לכלכל אותה, לדאוג לה ולאהוב אותה ולא אף אחת אחרת. היא פחות נבוכה בפגישות כי אין עוד מימד של חיבור, והקשר האישי נוצר בתורה בריאה, שלא תלויה בדבר.
זה נותן ביטחון שלא משנה מה, אף אחד לא יפגע בה. חיבור פיזי, כמו חיבור נפשי, זה דבר קדוש ומיוחד, צריך להתחייב ולהישמר בשביל להגיע לרמה הזאת.
ואם זו לא תהיה זוגיות לחתונה בסוף? הם הכירו כמו חברים ויפרדו כנראה כמו חברים, רק בגלל חוסר התאמה אישית. אין כמעט בגידות או פרידות קשות, החיבור לא נפגם והם יוכלו לחפש שוב אחרי החצי השני שלהם, בלי הרבה בעיות. גם אין ציפיות מוקדמות מבן הזוג השני, אין מעשים מסויימים או הרגלים שהיא או הוא ידרשו, אז הקשר מתחיל כמעט כמו חדש.
אהבתי ממש, צדיקה
לא אני כתבתי:)
נ.ב כל הכבוד אחותי, באמת, ובהצלחה❤
נ.ב כל הכבוד אחותי, באמת, ובהצלחה❤
שיהיה בהצלחה, ושבת שלום!
שומעים רגע אני יודעת שלא קשור אבל נגמר לי כמות השאלות שאפשר לשאול ביום. זה הגיוני שהמראיין עבודה מבטל לי שעה לפני הראיון והייתי כבר מוכנה לצאת?? הוא רשם לי שהוא לא יספיק להגיע ורשם "אעדכן כבר מתי להגיע" רשמתי לו אוקי אני מוכנה מחכה לעדכןן מה אתם חושבים על זה ומה הייתם רושמים???
אנונימית
כל הכבוד שחשוב לך לשמור - הנה חיזוקים שבעז"ה יעזרו לך!
דבר ראשון אני חייב לציין שאע"פ שאני בן אני ממש מבין אותך זה לא קל ללכת צנוע ולשמור נגיעה במיוחד כשאת רואה הרבה כאלו שלא שומרות וזה לא מוזר בכלל שזה קשה אלא זה מאוד הגיוני(גם לי זה לא קל) אבל אני אומר לך ואני למדתי את הנושא הזה לעומק שמי ששומר רק ירוויח ואח"כ ממש ישמח שהוא שמר וככל שתשמרי יותר את תרוויחי יותר גם בעולם הזה וגם בעולם הבא!
שמירת נגיעה וצניעות זה הכי טוב - זה משתלם מכל הבחינות לכולם (אפילו ללא דתיים) כל אחד רוצה אשה שהיא רק שלו וכל אשה רוצה גבר שהוא רק שלה.
ישנם עוד כמה סיבות שמראות שמאוד כדאי לשמור נגיעה אע"פ שזה לא קל
1.מתחתנים ככה יותר מהר(כל מגע לפני הנישואין = שוחד)..
2. כמובן שיש לך על זה שכר עצום בשמים!
3. נהנים מזה הרבה יותר במסגרת הנישואין כי כאשר את רוצה משהו ואתה מתאפקת אז ממילא את הרבה יותר נהנית מזה אח"כ תחשבי זה כמו שנגיד בן אדם ממש רוצה לאכול משהו טעים ככל שהוא יחכה יותר אז הוא יותר יהנה מזה.
לא להיות עם חבר:
אני רוצה שיהיה לך טוב ובעז"ה תזכי להתחתן עם בעל מעולה!
לכן אני ממש ממש ממליץ לך לא להיות עם חבר אלא כשאת רוצה להתחתן לעשות כמה דייטים ולהחליט אם את רוצה להתחתן עם הבחור.
אפרט קצת יותר:
אני לא יודע בת כמה את אבל מה שאני כן יודע שהקשרים האלה של חבר חברה לפני החתונה לרוב לא מחזיקים מעמד וכל כמה חודשים יש פרידה וזה מאוד כואב לקשר כזה קוראים קשר אהבה פרידה - כל קשר כזה זה עוד יבלת בלב מרוב הכאב והצער.
התורה שהיא החכמה מכל ורוצה שאנו נהנה בצורה המעולה ביותר מצווה אותנו לשמור נגיעה ולא להיות בקשר זוגי לפני החתונה שזה ציווי שלכאורה נראה מגביל אבל יש לו המון יתרונות והוא גורם לאדם להנות יותר במסגרת הנישואין אני אתייחס בעיקר ליתרונות בקטע הזוגי.
בנות שלא שומרות נגיעה ויש להם חבר אז לרוב אחרי תקופה קצרה הוא עוזב אותם או נשאר איתם בקשר ולא מתחתן איתם וזה קורה גם בגלל שברגע שהוא קיבל מהבחורה את מה שהוא רצה למה שהוא ירצה להתחתן איתם שזה קשר שהוא מחייב מה זה ייתן לו.
כששומרים נגיעה אז המוח עובד ובוחן האם מתאים לי להתחתן איתו או לא אבל כשלא שומרים - מגע = שוחד - בהתחלה זה נראה כאילו הם מתאימים ואז כשיש קצת תסביכים אז נפרדים כי מבינים שבעצם לא מתאימים אבל אם שומרים נגיעה אז יודעים מראש האם הבחור מתאים או לא.
כששומרים נגיעה מתחתנים מהר יותר..
בנוסף ככל שיותר שומרים ואע"פ שאת מאוד רוצה חבר ואני מבין לגמרי את הרצון הזה בכל זאת את שומרת אז את תהני הרבה הרבה יותר במסגרת הנישואין - גם כשלא היית עם מישהו לפני אז אין השוואות וצער על מה שהיה(פרידות).
עוד סיבה למה החבר עוזב - פשוט מאוד כשהאהבה בנויה רק על קטע מיני ולא על אהבה אמיתית וחיבור נפשי אמיתי אז מתי שהבחור מחליט שיש בחורה יותר יפה אז ההוא עובר אליה. גם שימי לב שבציבור החילוני אחוזי הגירושין והבגידות מאוד גבוהים ביחס לציבור הדתי וכן הזוגות היותר מאושרים לרוב זה דווקא הזוגות הדתיים ששמרו נגיעה לפני החתונה ולא היו בקשרים לפני כן..
בנוסף לכך כשומרים נגיעה אז יש נאמנות בין האשה לבעל שלא יהיו בגידות.
ושוב אני אומר באמת שאני רוצה שיהיה לך טוב ולכן אני ממש ממליץ לך להקשיב לי ולא להיות עם חבר וכן אני ממש ממליץ לך לשמור נגיעה את רק תרוויחי מזה תחשבי זה כמו שבן אדם רוצה לאכול שוקולד שהוא ממש אוהב והוא מתאפק אז ככל שהוא יותר מתאפק הוא הרבה יותר נהנה מזה כך גם בזוגיות..ודרך אגב זה גם אחד היתרונות של שמירת נידה - את יודעת שזוגות ששומרים אז הם נהנים אפילו ממגע מאוד קטן ביניהם אפילו שהם כבר נשואים כמה שנים כי בעצם השמירה גורמת לרענון והתחדשות.
אני מאחל לך בעז"ה שתמצאי את הבחור שאת חולמת עליו ותזכי לחיות איתו באושר ועושר ושמחת חיים והמון אהבה!!
הסברתי כמה דברים שחשוב לדעת בנושא - עשיתי את זה קצת בקיצור ואולי לא לגמרי הסברתי אז אם יש שאלות אפשר בשמחה!
לסיום עוד טיפ קצר לבחירת בן זוג תסתכלי על איך הוא מתנהג במידות שלו כלפי אנשים אחרים בסביבה הטבעית ולא רק כלפייך כי אם הוא רוצה אותך אז הוא יכול לעשות הצגות כדי להשיג אותך אבל אם זה מידותיו האמיתיות אז בעז"ה זה יהיה באמת מוצלח!
בהצלחה רבה בעז"ה!!
דבר ראשון אני חייב לציין שאע"פ שאני בן אני ממש מבין אותך זה לא קל ללכת צנוע ולשמור נגיעה במיוחד כשאת רואה הרבה כאלו שלא שומרות וזה לא מוזר בכלל שזה קשה אלא זה מאוד הגיוני(גם לי זה לא קל) אבל אני אומר לך ואני למדתי את הנושא הזה לעומק שמי ששומר רק ירוויח ואח"כ ממש ישמח שהוא שמר וככל שתשמרי יותר את תרוויחי יותר גם בעולם הזה וגם בעולם הבא!
שמירת נגיעה וצניעות זה הכי טוב - זה משתלם מכל הבחינות לכולם (אפילו ללא דתיים) כל אחד רוצה אשה שהיא רק שלו וכל אשה רוצה גבר שהוא רק שלה.
ישנם עוד כמה סיבות שמראות שמאוד כדאי לשמור נגיעה אע"פ שזה לא קל
1.מתחתנים ככה יותר מהר(כל מגע לפני הנישואין = שוחד)..
2. כמובן שיש לך על זה שכר עצום בשמים!
3. נהנים מזה הרבה יותר במסגרת הנישואין כי כאשר את רוצה משהו ואתה מתאפקת אז ממילא את הרבה יותר נהנית מזה אח"כ תחשבי זה כמו שנגיד בן אדם ממש רוצה לאכול משהו טעים ככל שהוא יחכה יותר אז הוא יותר יהנה מזה.
לא להיות עם חבר:
אני רוצה שיהיה לך טוב ובעז"ה תזכי להתחתן עם בעל מעולה!
לכן אני ממש ממש ממליץ לך לא להיות עם חבר אלא כשאת רוצה להתחתן לעשות כמה דייטים ולהחליט אם את רוצה להתחתן עם הבחור.
אפרט קצת יותר:
אני לא יודע בת כמה את אבל מה שאני כן יודע שהקשרים האלה של חבר חברה לפני החתונה לרוב לא מחזיקים מעמד וכל כמה חודשים יש פרידה וזה מאוד כואב לקשר כזה קוראים קשר אהבה פרידה - כל קשר כזה זה עוד יבלת בלב מרוב הכאב והצער.
התורה שהיא החכמה מכל ורוצה שאנו נהנה בצורה המעולה ביותר מצווה אותנו לשמור נגיעה ולא להיות בקשר זוגי לפני החתונה שזה ציווי שלכאורה נראה מגביל אבל יש לו המון יתרונות והוא גורם לאדם להנות יותר במסגרת הנישואין אני אתייחס בעיקר ליתרונות בקטע הזוגי.
בנות שלא שומרות נגיעה ויש להם חבר אז לרוב אחרי תקופה קצרה הוא עוזב אותם או נשאר איתם בקשר ולא מתחתן איתם וזה קורה גם בגלל שברגע שהוא קיבל מהבחורה את מה שהוא רצה למה שהוא ירצה להתחתן איתם שזה קשר שהוא מחייב מה זה ייתן לו.
כששומרים נגיעה אז המוח עובד ובוחן האם מתאים לי להתחתן איתו או לא אבל כשלא שומרים - מגע = שוחד - בהתחלה זה נראה כאילו הם מתאימים ואז כשיש קצת תסביכים אז נפרדים כי מבינים שבעצם לא מתאימים אבל אם שומרים נגיעה אז יודעים מראש האם הבחור מתאים או לא.
כששומרים נגיעה מתחתנים מהר יותר..
בנוסף ככל שיותר שומרים ואע"פ שאת מאוד רוצה חבר ואני מבין לגמרי את הרצון הזה בכל זאת את שומרת אז את תהני הרבה הרבה יותר במסגרת הנישואין - גם כשלא היית עם מישהו לפני אז אין השוואות וצער על מה שהיה(פרידות).
עוד סיבה למה החבר עוזב - פשוט מאוד כשהאהבה בנויה רק על קטע מיני ולא על אהבה אמיתית וחיבור נפשי אמיתי אז מתי שהבחור מחליט שיש בחורה יותר יפה אז ההוא עובר אליה. גם שימי לב שבציבור החילוני אחוזי הגירושין והבגידות מאוד גבוהים ביחס לציבור הדתי וכן הזוגות היותר מאושרים לרוב זה דווקא הזוגות הדתיים ששמרו נגיעה לפני החתונה ולא היו בקשרים לפני כן..
בנוסף לכך כשומרים נגיעה אז יש נאמנות בין האשה לבעל שלא יהיו בגידות.
ושוב אני אומר באמת שאני רוצה שיהיה לך טוב ולכן אני ממש ממליץ לך להקשיב לי ולא להיות עם חבר וכן אני ממש ממליץ לך לשמור נגיעה את רק תרוויחי מזה תחשבי זה כמו שבן אדם רוצה לאכול שוקולד שהוא ממש אוהב והוא מתאפק אז ככל שהוא יותר מתאפק הוא הרבה יותר נהנה מזה כך גם בזוגיות..ודרך אגב זה גם אחד היתרונות של שמירת נידה - את יודעת שזוגות ששומרים אז הם נהנים אפילו ממגע מאוד קטן ביניהם אפילו שהם כבר נשואים כמה שנים כי בעצם השמירה גורמת לרענון והתחדשות.
אני מאחל לך בעז"ה שתמצאי את הבחור שאת חולמת עליו ותזכי לחיות איתו באושר ועושר ושמחת חיים והמון אהבה!!
הסברתי כמה דברים שחשוב לדעת בנושא - עשיתי את זה קצת בקיצור ואולי לא לגמרי הסברתי אז אם יש שאלות אפשר בשמחה!
לסיום עוד טיפ קצר לבחירת בן זוג תסתכלי על איך הוא מתנהג במידות שלו כלפי אנשים אחרים בסביבה הטבעית ולא רק כלפייך כי אם הוא רוצה אותך אז הוא יכול לעשות הצגות כדי להשיג אותך אבל אם זה מידותיו האמיתיות אז בעז"ה זה יהיה באמת מוצלח!
בהצלחה רבה בעז"ה!!
כי האהבה עד החתונה זמנית ואת תיפרדי מהחבר של לפני החתונה וככול שתיקשרי- הסבל יהיה גדול יותר
לא כדאי
מחקרים מדעיים מוכיחים יתרונות גדולים נפשיים חברתיים ובריאותיים למגע
מחקרים מדעיים מוכיחים יתרונות גדולים נפשיים חברתיים ובריאותיים למגע
שמירת נגיעה זה טהור
אני והבן זוג שלי לא שומרים אבל הלוואי והייתי מצליחה זה כזה טהור לא יודעת איך להסביר
הלוואי וה' יזכה אותי
אני והבן זוג שלי לא שומרים אבל הלוואי והייתי מצליחה זה כזה טהור לא יודעת איך להסביר
הלוואי וה' יזכה אותי
ממש חשוב
שואל השאלה:
anne^ אני מקבלת מגע מחברות והמשפחה שלי לא רשום שצריך מגע דווקא מהמין השני
anne^ אני מקבלת מגע מחברות והמשפחה שלי לא רשום שצריך מגע דווקא מהמין השני
אנונימית
כי את אוהבת את השם
אנונימי
באותו הנושא: