5 תשובות
מתנצלים אם זה שייך
לומדים לפעם הבאה
דווקא הדברים הכי קשים שקרו בגלל שטות שיצאה מהפה, מהם לומדים הכי טוב
אם יש לך אופציה אז להתנצל וללמוד להבא, כי זה כבר קרה ואין לך איך לשנות את העבר
אין מה לעשות כי כבר אמרת
אבל לומדים להבאה הבאה