9 תשובות
אז אולי תדבר איתה ותגיד לה שאם אמרת משהו לא במקום אז אתה מתנצל זה לא היה בכוונה
תגיד לה שאם אתה אמרת משהו לא מתאים זה נטו כי היית שיכור, ואתה לא זוכר מה אמרת וזה לא מאפיין אותך.
תתנצל ותסביר לה את הסיטואציה
לדעתי זה הדבר ההגיוני לעשות
תבקש סליחה, בהודעה או פעם הבאה שתראה אותה לבד בצד, תגיד שאתה יודע שזה לא תירוץ אבל היית שיכור ואתה לא כזה ובאמת תצטער על זה
אם זה ממש יושב עליך אז בהודעה
שואל השאלה:
אין לי שום דיבור איתה אבל כאילו לא פגשתי/דיברתי/הכרתי אותה מלפני אתמול
אנונימי
תכתוב לה ליתר ביטחון.
בכל זאת תתנצל ותסביר שהיית שיכור ופלטת שטויות
אז הכל טוב
אם היא תדבר איתך רגיל תשכח מזה
אם לא תנסה לדבר איתה ופשוט לשאול אם היה משהו לא במקום פעם קודמת וזהו
תשכח מזה ותלמד לשלוט בעצמך שאתה שותה אתה לא מכיר אותה ולא צריך לבקש סליחה
אנונימי