17 תשובות
כן מהתרגשות אמן
כן
לא, בכלל לא
כן
אני אבכה מלחץ שאני בעצם עוזבת את הבית גרה עם גבר כל החיים מרגיש מלחיץ
אני אבכה מלחץ שאני בעצם עוזבת את הבית גרה עם גבר כל החיים מרגיש מלחיץ
אם כן אז רק מלחץ.
אני לא בן אדם שבוכה מהתרגשות, אלה יותר מסטרס
אני לא בן אדם שבוכה מהתרגשות, אלה יותר מסטרס
בוודאות כן
ברור
לא
יש מצב טוב, אני מאוד אמוציונלי
כן
אולי
ממש לא. בושה
שואל השאלה:
^אתה תתחתן עם גבר בחוץ לארץ אח
^אתה תתחתן עם גבר בחוץ לארץ אח
אנונימי
לא. אבל יש מצב שאבכה אחרי החתונה..
באותו הנושא: