9 תשובות
לדעתי אלא אם רוצים ילדים זה מיותר
שואל השאלה:
אבל שצריך להתגרש זה כבר סיפור אחר
אבל שצריך להתגרש זה כבר סיפור אחר
אנונימית
אז?^
יש משהו מדהים שנקרא
הסכם ממון
הסכם ממון
אנונימי
^^אמת.
שם קצת יומרני יש לך, לא?
מה שאת אומרת זה דברים גבוהים שאף אחד פה לא מבין, אני בספק אם את מבינה את זה.
מה שאת אומרת זה אולי נכון, אבל זה לא עונה על השאלה, כי זו תשובה שאת יכולה לתת לכל שאלה, למה עושים את כל המצוות? - כי אלוקים רוצה. אבל מלומדנו שיש טעם למצוות, ובשונה מדתות אחרות, אנחנו לא עושים דברים רק בגלל שמישהו אמר - יש לוגיקה מאחורי כל דבר.
וכמו שהרמב"ם כותב ש"צלם" זה השכל, והדרך להשיג אלוקות זה על ידי התבונה והשכל, אדם צריך להבין בהיגיון מה הוא עושה, ולהבין לעומק.
בנוגע לשאלה, זו באמת שאלה טובה ויש לה אינסוף תשובות.
לדעתי, הרעיון של חתונה זו מחויבות, זה חוזה שנכתב בין האיש והאישה, זה הופך את הקשר שלהם לרציני ומחייב, כמו אדם שעושה עסקה הוא לא פשוט ישלם מאה מיליון דולר על עסקה, הוא יכניס את זה לחוזה, כי הוא רוצה שהעסקה תעמוד בעינה, ושהשותפים לא יברחו כשקצת קשה, כך גם בנישואין
שם קצת יומרני יש לך, לא?
מה שאת אומרת זה דברים גבוהים שאף אחד פה לא מבין, אני בספק אם את מבינה את זה.
מה שאת אומרת זה אולי נכון, אבל זה לא עונה על השאלה, כי זו תשובה שאת יכולה לתת לכל שאלה, למה עושים את כל המצוות? - כי אלוקים רוצה. אבל מלומדנו שיש טעם למצוות, ובשונה מדתות אחרות, אנחנו לא עושים דברים רק בגלל שמישהו אמר - יש לוגיקה מאחורי כל דבר.
וכמו שהרמב"ם כותב ש"צלם" זה השכל, והדרך להשיג אלוקות זה על ידי התבונה והשכל, אדם צריך להבין בהיגיון מה הוא עושה, ולהבין לעומק.
בנוגע לשאלה, זו באמת שאלה טובה ויש לה אינסוף תשובות.
לדעתי, הרעיון של חתונה זו מחויבות, זה חוזה שנכתב בין האיש והאישה, זה הופך את הקשר שלהם לרציני ומחייב, כמו אדם שעושה עסקה הוא לא פשוט ישלם מאה מיליון דולר על עסקה, הוא יכניס את זה לחוזה, כי הוא רוצה שהעסקה תעמוד בעינה, ושהשותפים לא יברחו כשקצת קשה, כך גם בנישואין
יומרני לקבוע מהי האמת חח
אז את טוענת שגויים שמתחתנים אין לזה שום משמעות?
אז את טוענת שגויים שמתחתנים אין לזה שום משמעות?
אז מבחינתך לא צריך לתת טעם לדברים, את כופרת ברמב"ם בעצם?
שואל השאלה:
קידום תכלית הבריאה מה זה אומר?
קידום תכלית הבריאה מה זה אומר?
אנונימית
חתונה זה כמו יום הולדת רק כפול 100 זה פשוט ההרגשה שהיום הוא רק שלך ושל הבן אדם שאת הכי אוהבת