9 תשובות
כי ככה זה בעברית
כדי להבין שזה שאלה ולא אמרה, ולא רק בעברית
זה דפוס כזה פשוט
אם שאלת שאלה אז סימן שאלה "?"
אם אתה מדגיש משהו שיהיה מודגש עובר אז סימן קריאה "!"
זו פשוט צורת דיבור רק שהיא דיגיטלית
אם שאלת שאלה אז סימן שאלה "?"
אם אתה מדגיש משהו שיהיה מודגש עובר אז סימן קריאה "!"
זו פשוט צורת דיבור רק שהיא דיגיטלית
שואל השאלה:
אבל הבנת ששאלתי את זה עכשיו??^^
למה לא מספיק הלמה
אבל הבנת ששאלתי את זה עכשיו??^^
למה לא מספיק הלמה
אנונימי
סימן השאלה אומר לך עם זה שאלה או לא
אכלת היום המבורגר כבר
אכלת היום המבורגר כבר?
אכלת היום המבורגר כבר
אכלת היום המבורגר כבר?
שואל השאלה:
ואפשר לכתוב, האם אכלת..^
ואפשר לכתוב, האם אכלת..^
אנונימי
^^ הבנתי כי הצבת גם מילת שאלה בתחילת המשפט , אבל בדרך כלל יהיה הבדל בין הבגד יפה להבגד יפה?
זה לדעתי פשוט הופך את זה ליותר נעים כששואלים עם סימן שאלה
בלי זה נשמע טיפה אגואיסטי או כתב מהר ולא באמת מעניין או השקיע עד הסוף
למשל:
מה קורה
לעומת
מה קורה?
זה נשמע לדעתי יותר חמים, בלי זה קריר
בלי זה נשמע טיפה אגואיסטי או כתב מהר ולא באמת מעניין או השקיע עד הסוף
למשל:
מה קורה
לעומת
מה קורה?
זה נשמע לדעתי יותר חמים, בלי זה קריר
זה כי צריך לעשות בקרה ויותר קל לבקר אוטומטית סימן שאלה מאשר להריץ אלגוריתם שמחפש מילות שאלה
באותו הנושא: